تحقیقات قبلی اهمیت لذت و رضایت مصرف کننده را برای توضیح وفاداری مصرف کننده تأیید کرده است. این مطالعه دانش موجود ما را در مورد چگونگی تأثیر لذت و رضایت (به روش غیرخطی) وفاداری مصرف کننده گسترش می دهد. این یک رابطه منفی درجه دوم بین رضایت و نیت وفاداری ، و همچنین رابطه منفی مکعب بین لذت و نیت وفاداری را توضیح می دهد. برخلاف رضایت ، لذت لذت کامل خود را در سطوح پایین نشان می دهد ، اما تنها پس از یک سطح آستانه بالاتر می رود. مانند رضایت ، اثر لذت در سطوح بسیار بالایی اشباع می شود. علاوه بر این ، هر دو اثر لذت و رضایت را با افزایش تجربیات مصرف قبلی تضعیف می کنند. بنابراین ، هنگامی که آنها در لذت و رضایت سرمایه گذاری می کنند ، مدیران باید تأثیرات حاشیه ای فردی خود را بر وفاداری در نظر بگیرند و با توجه به تجربیات مصرف قبلی خود ، بین مصرف کنندگان تمایز قائل شوند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.