پروژه ها مکانیسم های ایجاد ارزش برای سازمان ها هستند. در این مقاله ، ما بر اساس نظریه منطق حاکم بر خدمات ، تئوری می دهیم که چگونه ارزش ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات و مشتریان در پروژه های خدمات حرفه ای درک و ایجاد می شود. از دو مطالعه ، دریافتیم که برای ارائه دهندگان خدمات برای ایجاد ارزش خود ، به ویژه ارزش غیر پولی (به عنوان مثال ، شهرت پیشرفته) ، ابتدا باید ارزش مشتری (به عنوان مثال ، حل یک مشکل تجاری) ایجاد شود. نتایج همچنین اهمیت تعامل متقابل بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان خود را در ایجاد ارزش برای هر دو طرف برجسته می کند. دانش و مهارت حرفه ای ارائه دهندگان خدمات و سطح دانش حرفه ای مشتریان و انگیزه آنها برای تعامل بسیار مهم است تا بتواند تعامل مؤثر را انجام دهد. با این وجود ، تأثیر اخلاق حرفه ای ارائه دهندگان خدمات و اعتماد مشتریان به متخصصان در ایجاد ارزش پروژه پیچیده تر از آنچه پیش بینی می شود از نظر تئوری است. این مقاله با ارائه یک دیدگاه جامع تر درباره معنای ارزش برای ذینفعان مختلف ، چگونگی ایجاد آن و توسط چه کسی ، ادبیات ایجاد ارزش پروژه را پیشرفت می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.