تقسیم بازاریابی به طور گسترده ای برای هدف قرار دادن بازار کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای تصمیم گیرندگان مفید است تا با یک ترکیب اصلی بازاریابی به همه مشتریان برسند. اگرچه چندین الگوریتم خوشه بندی برای مقابله با مشکلات تقسیم بندی بازاریابی پیشنهاد شده است ، اما به نظر می رسد روشی کاملاً محدود است. در این مقاله از خوشه بندی بردار پشتیبانی (SVC) برای تقسیم بازاریابی استفاده شده است. یک مطالعه موردی از یک شرکت نوشیدنی برای نشان دادن روش پیشنهادی و مقایسه آن با روش های k-ნიშნავს و نقشه ویژگی خود سازماندهی (SOFM) استفاده شده است. براساس نتایج عددی می توان نتیجه گرفت که SVC از سایر روشهای تقسیم بازاریابی فراتر است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.