تجزیه و تحلیل داده های بزرگ به عنوان یک فناوری مختل کننده مورد استفاده قرار گرفته است که باعث تغییر شکل در تجارب تجاری می شود ، این دامنه ای است که به تجزیه و تحلیل داده ها متکی است تا بتواند بینش کسب و کار را برای تصمیم گیری بهتر به دست آورد. ریشه در ادبیات اخیر ، ما چشم انداز تجزیه و تحلیل داده های بزرگ را از طریق لنز چارچوب آمیخته بازاریابی در این مقاله بررسی می کنیم. ما منابع داده ها ، روش ها و برنامه های کاربردی مربوط به پنج چشم انداز مهم بازاریابی ، یعنی افراد ، محصول ، مکان ، قیمت و تبلیغات را شناسایی می کنیم که پایه و اساس هوش بازاریابی را تشکیل می دهد. سپس ما در مورد چندین موضوع تحقیق چالش برانگیز و مسیرهای آینده تحقیق در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و هوش تجاری مربوط به بازاریابی به طور کلی بحث می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.