مطالعات قبلی که پیوند ابتکارهای زیست محیطی شرکت ها با عملکرد مالی را در درجه اول بر روی تأثیرات اصلی متمرکز کرده و یافته های متناقض ایجاد کرده است ، ارائه نفهمی ناقص از این رابطه و عوامل احتمالی بالقوه. این مطالعه بررسی می کند که آیا قابلیت های بازاریابی و عملکردها اثرات مالی تعهدات زیست محیطی شرکت ها (CEC) را افزایش می دهد یا خیر. تجزیه و تحلیل یک نمونه از داده های بزرگ پانل نشان می دهد که CEC می تواند سودآوری نزدیک به مدت و ارزش آینده نگرانه را برای شرکتهایی که توانایی بازاریابی قوی دارند ، بهبود بخشد. در مقابل ، توانایی عملیات فقط تأثیر CEC را بر ارزش شرکت تعدیل می کند. علاوه بر این ، این مطالعه رابطه دو طرفه بین CEC و عملکرد شرکت را آشکار می کند و می یابد که منبع کمبود شرکت (سودآوری کوتاه مدت) و قابلیت بازاریابی به عنوان پیشین های CEC عمل می کند. این یافته ها پیامدهای بی نظیری را برای مدیران بازاریابی ، مدیران ارشد ، سرمایه گذاران و سیاست گذاران نشان می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.