با انگیزه عدم درک کاربر از محصولات مرتبط با هویت ، بین دو مکانیسم تمایز قائل می شویم که امثال آنها بر تعامل بعدی تأثیر می گذارد: یادگیری مشاهده (OL) با مشاهده تعداد لایک های موجود ، و تأثیر اجتماعی (SI) با مشاهده از روابط اجتماعی شخص با استفاده از مجموعه داده های جدید پنل ۹۳۰ کیف دستی ، متوجه می شویم که برخلاف اکثر مطالعات OL ، OL بر لایک های بعدی تأثیر منفی می گذارد و اثر توسط SI کاهش می یابد. در مقابل ، OL روی کلیک تأثیر مثبت دارد و با افزایش SI اثر کاهش می یابد. ما یافته های خود را به سیگنالینگ هویت نسبت می دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.