با انگیزه عدم درک کاربر از محصولات مرتبط با هویت ، بین دو مکانیسم تمایز قائل می شویم که امثال آنها بر تعامل بعدی تأثیر می گذارد: یادگیری مشاهده (OL) با مشاهده تعداد لایک های موجود ، و تأثیر اجتماعی (SI) با مشاهده از روابط اجتماعی شخص با استفاده از مجموعه داده های جدید پنل ۹۳۰ کیف دستی ، متوجه می شویم که برخلاف اکثر مطالعات OL ، OL بر لایک های بعدی تأثیر منفی می گذارد و اثر توسط SI کاهش می یابد. در مقابل ، OL روی کلیک تأثیر مثبت دارد و با افزایش SI اثر کاهش می یابد. ما یافته های خود را به سیگنالینگ هویت نسبت می دهیم.