این مطالعه بر ارزیابی کیفی تصمیمات بازاریابی توسط بازیگران مهم در بازار زیست توده جنگلی در اتحادیه اروپا ، به ویژه در اتریش ، فنلاند ، و اسلواکی تمرکز دارد. بر اساس یک طرح مورد مطالعه اکتشافی ، شرکتهای جنگلی ، پیمانکاران و نقشه های گرمایش از هر کشور به صورت هدفمند انتخاب شدند. این مطالعه با استفاده از تجزیه و تحلیل محتوای کیفی و نرم افزار MAXQDA ، نه مصاحبه حضوری با بازیگران نماینده شرکت های منتخب را تحلیل می کند. نتایج نشان می دهد که سیاست های ملی ، اتحادیه اروپا ، لجستیک یا فنی ، در درجه اول تصمیمات بازاریابی بازیگران را تعیین می کنند. اگرچه در چارچوب تصمیم گیری در زمینه بازاریابی تفاوت هایی وجود دارد ، اما آنها برای تولید کنندگان تراشه های جنگلی قابل توجه هستند. تصمیمات آنها عمدتاً در مرحله انتخاب و اجرای چارچوب متفاوت بود ، همراه با ارتقاء ، افراد ، فرایند و شواهد بدنی. در مقابل ، تصمیمات کارخانه های گرمایشی فقط در چارچوب تصمیم گیری در بازاریابی کمی متفاوت است. برخی از واریته های مشخصات تراشه های جنگلی ، دامنه قیمت و طول قرارداد در مرحله اجرا وجود دارد. در نتیجه ، تصمیمات بازاریابی از کارخانه های گرمایشی به طور قابل توجهی در چارچوب تصمیم گیری در بازاریابی شرکتهای جنگلی و پیمانکاران تأثیر می گذارد ، تأثیر تعامل بین مفاهیم ۷C و ۷P ، و تقاضای مشتق شده تراشه های جنگلی را تأیید می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.