اگرچه ارتباط مستقیمی بین جهت گیری بازار (MO) و ارزش شرکت در نظر گرفته شده است ، اما مطالعات کمی مزایای MO را در ایجاد یک ارزش بررسی کرده اند. بنابراین ، چشم انداز جدیدی برای تعیین چگونگی تکمیل MO می تواند ارتباط بین ایجاد مشترک و مشتریان و فروشندگان را تسهیل کند. به طور خاص ، این مطالعه به بررسی زنجیره ای از MO برای ارزش گذاری در ایجاد اشتراک می پردازد و نحوه اتخاذ سیستم های بازاریابی الکترونیکی برای تسهیل این زنجیره را تشریح می کند. نتایج بررسی ۱۶۶ هتل بین المللی توریستی در تایوان تأیید کرد که MO یکپارچه فروشنده برای تصویب آنها در سیستم های بازاریابی الکترونیکی بسیار مهم است ، و در نتیجه ایجاد ارزش برای فروشندگان و مشتریان آنها را تسهیل می کند. این یافته ها همچنین نشان می دهد که هم قراردادهای حقوقی و هم اعتماد بین شرکا سازوکارهای حاکمیتی اساسی هستند که رابطه بین پذیرش بازاریابی الکترونیکی و ایجاد اشتراکی را تسهیل می کنند. اتخاذ سیستم های بازاریابی الکترونیکی بینش عملی در مورد فرصت های شغلی برای بازاریابان مقصد را فراهم می کند.