تفکر طراحی – به عنوان یک رویکرد حل مسئله – در مقاطع مختلف آموزش غیر رسمی و رسمی در رشته های مختلف در سطح جهان (در هر دو دانشگاه و صنعت) تدریس شده است ، اما تحقیقات کمی در این زمینه معطوف شده است که چه سطح متخصصان طراحی طراحی برای آموزش دانشجویان غیر طراحی نیاز دارند. . در این مقاله ، دو مطالعه موردی از تجربه یادگیری همهجانبه غیر رسمی از استرالیا و هلند برای بررسی نقش تسهیلگر در آموزش تفکر طراحی به غیر طراحان بررسی شده است. بنابراین ، هدف این مقاله بررسی سطح تخصص طراحی تسهیلگر و همچنین پیچیدگی مسئله مورد بحث و چگونگی تأثیرگذاری اینها بر ارزش تجربه یادگیری تفکر طراحی برای مخاطبان غیر طراحی است. پانزده (۱۵) پروژه گروه دانشجویی در بین دو مطالعه موردی بین المللی i) بریزبن ، استرالیا (مورن ، رایت و وریگلی ، ۲۰۱۳) و ب) اوترخت ، هلند (Dijksterhuis ، ۲۰۱۶) با برخی از انواع تجربیات یادگیری مشاهده شد. به عنوان برخی از شباهت های قابل توجه. نتایج نشان می دهد علاوه بر سطح مهارت طراحی ، پیچیدگی مسئله بر تسهیل کارگاه های تفکر طراحی غیررسمی نیز تأثیر دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.