عقلانیت و اهداف
گروه اتحاد مدیران و معاونان در آموزش و پرورش نیاز به تدوین الگوی بودجه آموزش را به عنوان منبعی برای جامعه ما تشخیص داد. داشتن چارچوب و دانش در مورد ملاحظات بودجه برای کسانی که نظارت کلی و مسئولیت مدیریتی دارند بر برنامه های آموزشی دپارتمان بسیار مهم است.

مواد و روش ها
نظرسنجی آنلاین به کلیه اعضای اتحادیه مدیران و معاونان عضو آموزش و پرورش ارسال شده است. سؤالات نظرسنجی شامل منابع تأمین اعتبار ، حضور معاون مالی ، انتظار معاون درآمد مالی ، بودجه تحصیلی موجود ، تصمیم گیرندگان بودجه ، تدوین و تصویب بودجه آموزش ، نقش معاون آموزش در بودجه ، موارد خط بودجه آموزش و بیان درآمد مرور.

نتایج
میزان پاسخگویی پیمایشی ۴۱/۸۱ (۵۱٪) بود. اکثر ۲۶/۴۱ نفر (۶۳٪) از پاسخ دهندگان بودجه تحصیلی داشتند که به طور معمول شامل بودجه کلیه دانشجویان پزشکی ، ساکنین و همراهان می شد اما فقط اقلیت پاسخ دهندگان گزارش می کنند که ۱۰/۲۲ (۴۵٪) را توسعه داده اند ، مصوب ۶/۲۲ ( ۲۷٪) ، یا به طور مرتب ۶/۲۱ (۲۹٪) این بودجه را بررسی می کند. در مقابل ، نقش صندلی ها و مدیران بخش ، که احتمالاً همه در این فرآیند شرکت می کردند ، در تضاد شدید بود. برای کمک به توسعه و بررسی بودجه آموزش و همچنین برآورده کردن نیاز به بهبود دانش حسابداری مالی شرکت کنندگان به عنوان یک اصل مهم در پیشرفت حرفه ای دانشکده ، نویسندگان الگوهای نمونه بودجه و یک بیانیه درآمد را تهیه کردند.

نتیجه
نتایج بررسی ما نشان می دهد که نیاز به یک چارچوب بودجه آموزشی و منابع حسابداری مالی برای کسانی که در پست های آموزش رادیولوژی هستند ، و منابع فراهم شده است.