طی یک دهه گذشته ، دانشمندان اخیراً بر لزوم بازاریابی گردشگری برای ترغیب فعالیتها و فرم های ارتباطی وسیع از طریق پذیرش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) تأکید کرده اند. با این حال ، تحقیقات قبلی تقریبا از نقش IMC در مدیریت مهمان نوازی غفلت کرده است. این مقاله یک رویکرد سازمانی گسترده را تصور می کند که IMC را به عنوان یک مفهوم شامل کل سازمان های سازمانی مورد بررسی قرار می دهد و قصد دارد تا اثرات IMC را بر عملکرد بازار ، از نظر فروش برتر و نتایج مالی ، از نظر فروش برتر و نتایج مالی ، مزیت بیشتر برند و نتایج مرتبط با مشتری برای آن مشاغل مورد بررسی قرار دهد. ارائه خدمات اقامتی. برای دستیابی به این هدف تحقیق ، یک نظرسنجی در بین مدیران ارشد سطح شرکتها در زمینه اسکان مشاغل مستقر در اسپانیا انجام شده است. این یافته ها اثبات تجربی بیشتر و قانع کننده تری از تأثیر مثبت IMC بر عملکرد بازار ارائه می دهند و به پاسخ به درخواست تجربی دقیق تر برای نشان دادن اثرات مفید IMC گسترده بر عملکرد بازار پاسخ می دهند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.