نوآوری به عنصر اصلی و محوری در پیشرفت سازمانها بدل شده است. هدف از این مقاله ، تجزیه و تحلیل و مقایسه شاخص های نوآوری با استفاده از شاخص ها در دو منطقه برزیل ، به منظور شناسایی اینکه آیا شرکت های بین المللی مستقل دارای شاخص های نوآوری بالاتری نسبت به شرکت های وابسته به یک خوشه صنعتی وجود دارند ، بوده است. از نظر روش شناختی از ابزار تحقیق برای شناسایی شاخص نوآوری این شرکتها (پرسشنامه هایی با سؤالات باز و بسته) استفاده شده است که برای مدیران ارشد شرکت اعمال شده است. نتایج نشان داد که بین شاخص نوآوری و شرکتها در یک خوشه صنعتی ارتباط وجود دارد. بنابراین ، می توان مشاهده کرد که پیوستن مجدد در خوشه ها از پیشرفت نوآوری حمایت می کند و مشاهده می کند که شاخص های عمومی به دست آمده بزرگتر از شرکت های بین المللی مستقل بودند. علاوه بر این ، این مطالعه امکان دستیابی به دیدگاه روشنی در مورد اهمیت جنبه های مختلف نوآوری و تأثیر آنها بر شاخص نوآوری به دست آمده در هر دو سناریو را فراهم کرده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.