مطالعات در مورد واقعیت افزوده (AR) تا حد زیادی در مورد طراحی برنامه ها و رفتارهای پذیرش سیستم AR بحث می کنند. تلاش برای درک تجربیات کاربران با AR کمیاب است ، به خصوص در زمینه گردشگری. در این مقاله با شناسایی تجربیات مسافران با برنامه های AR هنگام به دست آوردن اطلاعات سفر ، به این شکاف کمک می کنیم. به طور خاص ، این مطالعه از مفهوم جستجوی احساس به بخش های مختلف برای درک بهتر تجربیات AR استفاده کرده است. پرسشنامه آنلاین توسط نمونه ای از ۱۰۴۲ شرکت کننده در مطالعه که همگی از یک برنامه AR در این مطالعه استفاده می کردند ، طراحی و تکمیل شد. نتایج نشان می دهد کاربرد احساسات به دنبال توضیح تجربیات ناهمگن AR است. از چهار عنصر احساس جو به جستجوی تجربه و حساسیت به بی حوصلگی به عنوان عناصر اصلی برای طبقه بندی گروه های مسافرتی در چارچوب برنامه های AR مشخص شد. پیامدهای مدیریتی برای بازاریابان گردشگری پیشنهاد می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.