ما بررسی می کنیم که آیا فیلم های تولید شده توسط مربی YouTube باعث بهبود عملکرد دانش آموزان در اصول کلاس حسابداری می شود یا خیر. ما همچنین درباره اشتغال دانش آموزان ، انگیزه و ادراک اطلاعات جمع می کنیم. مربی این فیلم ها را برای کمک به دانش آموزان در کلاس های سنتی و ترکیبی طراحی کرد تا از طریق مشکلات مالی محور کار کنند. مدرس همچنین فیلم های سخنرانی و فیلم های اطلاعاتی ایجاد کرد. شواهدی پیدا می کنیم که استفاده از ویدیو باعث بهبود عملکرد دانش آموزان می شود. این یافته قابل توجه است زیرا یادگیری مهمترین هدف هر روش آموزشی است. دانشجویان فیلم ها را برای بررسی کنکور در درجه اول مشاهده می کردند. دانش آموزان فیلم ها را تماشا می کردند و معتقد بودند که آنها مفید هستند و باید در کلاس استفاده شوند. با این حال ، دانشجویان لزوماً نمی خواهند کلاسهای ویدیویی جایگزین کلاسهای سنتی شوند. ما با ارائه اطلاعات در مورد سودمندی فیلم های تولید شده از مربی برای ارائه مطالب دوره کمک مهمی می کنیم.