چرا مصرف کنندگان طرفدار محیط زیست همیشه خرید طرفدار محیط زیست نمی کنند؟ تحقیقات کمی در مورد نقش موقعیت های خرید وجود دارد (بلک ، ۱۹۷۵). این مطالعه تجزیه و تحلیل می کند که آیا وضعیت خرید توضیح می دهد که چرا اهداف مشتری همیشه با رفتار خرید طرفدار محیط زیست خود مطابقت ندارد. مدل کارینگتون ، نویل ، و ویتول (۲۰۱۰) که پیشنهاد می کند زمینه موقعیتی نقش اساسی در تغییر مسیر اهداف خوب هنگام انتقال آنها به رفتار واقعی بازی کند ، نیز به کار گرفته می شود. این مطالعه تجربی ، با استفاده از مصرف کنندگان استرالیایی (۷۷۲ = n) ، تأثیر موقعیتهای خرید بر نابرابری بین اهداف و رفتار خرید. نتایج نشان می دهد که وضعیت خرید رابطه قصد و رفتار را تعدیل می کند و زمان ، قیمت ، تمایل به رانندگی مسافت های طولانی ، در دسترس بودن و سهولت خرید بر این رابطه تأثیر می گذارد. این یافته ها پیامدهای نظری برای درک عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان و پیامدهای عملی برای چگونگی تحقق رفتار مصرف کننده طرفدار محیط زیست دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.