هدف از این تحقیق مشخص کردن نقشی است که خصوصیات اقتصادی و اقتصادی مصرف کنندگان – خانوارها نه تنها در مورد عرضه بلکه در مورد قیمت آنها که مایل به پرداختن برای دسته های مختلف روغن زیتون هستند نیز در انتخاب خود فعالیت می کنند. با توجه به WTP برای برچسب های مختلف روغن زیتون ، مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق بیمه فقط برای روغن های زیتون هستند که توسط شرکت های خصوصی یا تعاونی ها فرآوری می شوند و در صورت تصمیم گیری برای تغییر روغن زیتونی که معمولاً خریداری می کنند ، دومی ۳۴٪ از آنها را دریافت می کنند. مهمترین مشخصات مصرف کننده ، جوان تحصیل کرده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.