مطالعه ما با استفاده از نمونه ای از ۳۴۸ بخش خدمات مرزی توسط شرکتهای آمریکایی در ۴۴ کشور در ۴۴ کشور طی سالهای ۱۹۹۰-۲۰۰۶ ، سعی در شناسایی عوامل مؤثر بر اندازه خرید نسبی دارد (ارزش معاملات خرید به عنوان درصدی از ارزش دارایی شرکت). یافته های ما نشان می دهد که مزایای خاص بنگاه (FSA) در قالب کمبود مالی در دسترس و دانش صنعت هدف با اندازه دستیابی نسبی همراه بودند. با این حال ، بر خلاف انتظارات ، ما یک رابطه منفی بین تجربه کسب مرزی و اندازه کسب نسبی مشاهده کردیم. علاوه بر این ، نتایج ما نشان می دهد که مزایای خاص کشور (CSA) مرتبط با پتانسیل بازار بالاتر ، ریسک سیاسی پایین تر و شباهت فرهنگی بیشتر به افزایش اندازه نسبی کسب در صنعت خدمات خریدهای مرزی کمک کرده است. سرانجام ، تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که رابطه بین کمبود مالی موجود و اندازه تملک نسبی وابسته به شباهت فرهنگی است و این رابطه در زمانی که شباهت فرهنگی زیاد است ، برجسته تر است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.