مطالعه ما با استفاده از نمونه ای از ۳۴۸ بخش خدمات مرزی توسط شرکتهای آمریکایی در ۴۴ کشور در ۴۴ کشور طی سالهای ۱۹۹۰-۲۰۰۶ ، سعی در شناسایی عوامل مؤثر بر اندازه خرید نسبی دارد (ارزش معاملات خرید به عنوان درصدی از ارزش دارایی شرکت). یافته های ما نشان می دهد که مزایای خاص بنگاه (FSA) در قالب کمبود مالی در دسترس و دانش صنعت هدف با اندازه دستیابی نسبی همراه بودند. با این حال ، بر خلاف انتظارات ، ما یک رابطه منفی بین تجربه کسب مرزی و اندازه کسب نسبی مشاهده کردیم. علاوه بر این ، نتایج ما نشان می دهد که مزایای خاص کشور (CSA) مرتبط با پتانسیل بازار بالاتر ، ریسک سیاسی پایین تر و شباهت فرهنگی بیشتر به افزایش اندازه نسبی کسب در صنعت خدمات خریدهای مرزی کمک کرده است. سرانجام ، تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که رابطه بین کمبود مالی موجود و اندازه تملک نسبی وابسته به شباهت فرهنگی است و این رابطه در زمانی که شباهت فرهنگی زیاد است ، برجسته تر است.