پژوهش حاضر به بررسی برخی از تأثیرات ترکیبی بازاریابی در ایجاد سهام علامت تجاری برچسب های خصوصی می پردازد. هدف این تحقیق بررسی تأثیر برخی از عناصر تحت کنترل مستقیم خرده فروشان مانند ارتباطات درون فروشگاه ، تبلیغات درون فروشگاه و شدت توزیع و سایر اهرم های بازاریابی عمومی از جمله تبلیغات ، قیمت درک شده و تبلیغات پولی است. نتایج نشان می دهد که کارآمدترین ابزارهای ترکیبی بازاریابی برای ایجاد سهام علامت تجاری تجاری برچسب خصوصی ارتباطات درون فروشگاهی ، شدت توزیع برچسب های خصوصی و قیمت درک شده است. این نتایج اهمیت فروشگاه به عنوان یک محرک اصلی برای ایجاد حقوق صاحبان سهام برچسب های خصوصی را نشان می دهد. برخلاف مارک های سازنده ، هیچ اثری از تبلیغات بر روی برچسب خصوصی برچسب خصوصی و تأثیر متضاد از قیمت درک شده نمی بینیم. این مطالعه یک نقش پیشگام در حوزه تحقیقات برچسب های تجاری برچسب های خصوصی است که به بررسی مجموعه ای جامع تر و درون فروشگاهی از ابتکارات ترکیبی بازاریابی به عنوان منبع حقوق صاحبان برند می پردازد. نتایج حاکی از پیامدهای مهمی برای خرده فروشان هنگام مدیریت برندهای خاص خود است.