پژوهش حاضر به بررسی برخی از تأثیرات ترکیبی بازاریابی در ایجاد سهام علامت تجاری برچسب های خصوصی می پردازد. هدف این تحقیق بررسی تأثیر برخی از عناصر تحت کنترل مستقیم خرده فروشان مانند ارتباطات درون فروشگاه ، تبلیغات درون فروشگاه و شدت توزیع و سایر اهرم های بازاریابی عمومی از جمله تبلیغات ، قیمت درک شده و تبلیغات پولی است. نتایج نشان می دهد که کارآمدترین ابزارهای ترکیبی بازاریابی برای ایجاد سهام علامت تجاری تجاری برچسب خصوصی ارتباطات درون فروشگاهی ، شدت توزیع برچسب های خصوصی و قیمت درک شده است. این نتایج اهمیت فروشگاه به عنوان یک محرک اصلی برای ایجاد حقوق صاحبان سهام برچسب های خصوصی را نشان می دهد. برخلاف مارک های سازنده ، هیچ اثری از تبلیغات بر روی برچسب خصوصی برچسب خصوصی و تأثیر متضاد از قیمت درک شده نمی بینیم. این مطالعه یک نقش پیشگام در حوزه تحقیقات برچسب های تجاری برچسب های خصوصی است که به بررسی مجموعه ای جامع تر و درون فروشگاهی از ابتکارات ترکیبی بازاریابی به عنوان منبع حقوق صاحبان برند می پردازد. نتایج حاکی از پیامدهای مهمی برای خرده فروشان هنگام مدیریت برندهای خاص خود است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.