هدف از این مطالعه تعیین رابطه بین محیط داخلی و رضایتمندی از کارکنان و عملکرد آن با مکانیسم این رابطه در ساختمانهای غیرانتفاعی ، به ویژه کتابخانه ها است. نظرسنجی ها در سه استان شمال شرقی به کتابخانه های دانشگاه تحویل داده شد. در مجموع ۵۵۶ پرسشنامه معتبر مصاحبه چهره به چهره با آزمون های پایایی و اعتبار سنجی جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفت. از مدل معادلات ساختاری برای تحلیل روابط بین متغیرهای نهفته استفاده شد. خصوصیات سرنشینان منطقه و رفتارهای آنها مورد بررسی قرار گرفت و نتایج نشان می دهد که رضایت سرنشین یک واسطه کامل است و تأثیر کل طراحی داخلی (شناسه) و کیفیت محیط داخلی (IEQ) برای عملکرد مثبت است. بنابراین ، رضایت تأثیر مثبت و قوی بر عملکرد دارد. مکانیسم تأثیر تعیین شد و نشان داد که برای بهبود عملکرد سرنشینان ، ابتدا باید با افزایش محیط داخلی رضایت آنها بهبود یابد. این مطالعه اولین کسی است که از نظریه شاخص رضایت مشتری متقابل میدانی (CSI) با تئوری ارزیابی پس از اشغال (POE) برای تحلیل ساختمانهای غیر انتفاعی در منطقه شمال شرقی چین استفاده و ادغام می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.