هنگامی که به زبان آموزان آموزش داده می شود از یک استراتژی ادغام جسمی یا ذهنی استفاده کنند ، یادگیری از متن و تصاویر جدا از مکانی بهبود می یابد. این مطالعه بررسی کرده است که آیا تفاوت فاصله مکانی بین متن و تصاویر بر اثربخشی راهبردهای ادغام جسمی و ذهنی تأثیر می گذارد. ما فرض کردیم که مسافت مکانی بزرگتر باعث افزایش بار شناختی و آسیب به یادگیری می شود. نود و دو نفر از دانشجویان دانشگاه ، عملکرد یک مدار الکتریکی را از متن و عکسهایی که در فاصله مکانی کوچک یا بزرگ از یکدیگر ارائه شده بودند ، مورد بررسی قرار دادند ، در حالی که در هنگام یادگیری از یک استراتژی ادغام جسمی یا ذهنی استفاده می کردند. نتایج نشان داد که شرکت کنندگان با استفاده از استراتژی ادغام ذهنی نسبت به شرکت کنندگان با استفاده از استراتژی ادغام جسمی نمره به یادآوری بالاتری را کسب کرده اند ، اما هیچ تفاوتی برای درک ، انتقال و بار شناختی مشاهده نشد. هیچ تاثیری از فاصله مکانی یافت نشد. تحقیقات بیشتری لازم است تا بررسی شود که فاصله مکانی تا چه اندازه بر یادگیری با استراتژی های ادغام ذهنی و جسمی تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.