فروش تبلیغاتی ابزاری مهم برای قیمت گذاری در ترکیب بازاریابی خرده فروشان مواد غذایی است که موجب مطالعات زیادی در مورد این موضوع شده است. با این حال ، مطالعات کمی عوامل متفاوت فعالیت تبلیغی در خرده فروشی را در نظر گرفته اند. این مطالعه به بررسی تأثیر عوامل متغیر زمان بر فعالیت تبلیغی در خرده فروشی مواد غذایی آلمان با استفاده از مجموعه داده های گسترده اسکنر قیمت شیر در هفته می پردازد. من برای تخمین زمانی که بین فروش تبلیغاتی می گذرد ، از یک مدل دوتایی منفی صفر کوتاه استفاده کردم. این مطالعه نشان می دهد که فعالیت تبلیغی در مواقع اوج تقاضا ، هنگامی که واحد فروش اخیر پایین است ، و چه موقع اخیر قیمت معمولی تغییر کرده است ، زیاد است. نتایج شواهد قانع کننده ای را ارائه می دهد که عوامل متغیر زمانی بر رفتار قیمت گذاری خرده فروشان تأثیر می گذارد.
فروش تبلیغاتی ابزاری مهم برای قیمت گذاری در ترکیب بازاریابی خرده فروشان مواد غذایی است که موجب مطالعات زیادی در مورد این موضوع شده است. با این حال ، مطالعات کمی عوامل متفاوت فعالیت تبلیغی در خرده فروشی را در نظر گرفته اند. این مطالعه به بررسی تأثیر عوامل متغیر زمان بر فعالیت تبلیغی در خرده فروشی مواد غذایی آلمان با استفاده از مجموعه داده های گسترده اسکنر قیمت شیر در هفته می پردازد. من برای تخمین زمانی که بین فروش تبلیغاتی می گذرد ، از یک مدل دوتایی منفی صفر کوتاه استفاده کردم. این مطالعه نشان می دهد که فعالیت تبلیغی در مواقع اوج تقاضا ، هنگامی که واحد فروش اخیر پایین است ، و چه موقع اخیر قیمت معمولی تغییر کرده است ، زیاد است. نتایج شواهد قانع کننده ای را ارائه می دهد که عوامل متغیر زمانی بر رفتار قیمت گذاری خرده فروشان تأثیر می گذارد.