این مطالعه بررسی می کند که چگونه انگیزه های خودفروشی نهایی مالکین می تواند بر روشهای ارائه سهام عادی (سئو) با استفاده از داده های مربوط به شرکتهای پذیرفته شده در چین در طی سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۶ تأثیر بگذارد. ما می دانیم که عرضه سهام عادی منجر به افزایش کنترل نهایی مالک و حفظ ساختار کنترل صادرکنندگان می شود. علاوه بر این ، بین حاشیه کنترل سهامدار و احتمال انتخاب یک مکان خصوصی رابطه مثبت معنادار وجود دارد. یک شرکت به احتمال زیاد با حضور چندین سهامدار بزرگ ، پیشنهادهای عمومی را انتخاب می کند. آزمایش های بیشتر نشان می دهد که انگیزه های خودفروشی بطور قابل توجهی روی تخفیف قیمت محل های خصوصی تأثیر می گذارد.