تحقیقات گذشته در بازاریابی نشان داده است که سهولت فراشناختی بر ارزیابی محصول تأثیر می گذارد ، اما در مورد اینکه آیا این امر بر اقناع پذیری متون سفر نیز تأثیر می گذارد ، کم است. از طریق سه آزمایش ، نویسندگان سهولت فراشناختی ناشی از قلم (سبک italic یا غیر ایتالیایی ، نوع و رنگ خاکستری یا سیاه) را بر درک مردم از یک تور تأثیر می گذارند ، در حالی که انگیزه گردشگری جهت اثر را تعیین می کند. نتایج حاکی از آن است که وقتی یک تور پیشنهادی آرامش / استراحت را ارائه می دهد ، قلم خواندن آسان (در مقابل خواندن دشوار) اولویت تور را افزایش می دهد (یعنی تمایل به پرداخت) اما وقتی تور یک ماجراجویی / هیجان را ارائه می دهد ، قلم خواندن دشوار (در مقابل خواندن آسان) اولویت را برای آن افزایش می دهد. اندازه نمونه ها از ۱۳۸ تا ۲۰۵ پاسخ دهنده دانش آموز / بزرگسال چینی بود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.