این مطالعه به بررسی چگونگی ارتباط اصالت برند ، تأثیر در حافظه ، تطبیق سبک زندگی و عشق به برند با یکدیگر می پردازد. همچنین تأثیر تعدیل کننده نیاز به منحصر به فرد بودن در هتل لوکس را بررسی می کند. داده های تجربی از ۴۱۲ مهمان آمریکایی از مارک های مختلف هتل لوکس جمع آوری شده است. یافته ها حاکی از آن است که اصالت برند تعیین کننده مهم تأثیر در حافظه ، متناسب بودن سبک زندگی و عشق به برند است. روابط اصالت برند با تأثیر در حافظه ، سازگاری با سبک زندگی و عشق به نام تجاری بین درک بالا و پایین بودن منحصر به فرد هیچ فرقی نمی کند. یافته های این مطالعه به مدیران کمک می کند تا اصالت ادراک شده را بهتر به عنوان یک عامل کلیدی در مارک های هتل های لوکس قرار دهند و بر عملکرد تجاری تأثیر بگذارند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.