این مطالعه به بررسی چگونگی ارتباط اصالت برند ، تأثیر در حافظه ، تطبیق سبک زندگی و عشق به برند با یکدیگر می پردازد. همچنین تأثیر تعدیل کننده نیاز به منحصر به فرد بودن در هتل لوکس را بررسی می کند. داده های تجربی از ۴۱۲ مهمان آمریکایی از مارک های مختلف هتل لوکس جمع آوری شده است. یافته ها حاکی از آن است که اصالت برند تعیین کننده مهم تأثیر در حافظه ، متناسب بودن سبک زندگی و عشق به برند است. روابط اصالت برند با تأثیر در حافظه ، سازگاری با سبک زندگی و عشق به نام تجاری بین درک بالا و پایین بودن منحصر به فرد هیچ فرقی نمی کند. یافته های این مطالعه به مدیران کمک می کند تا اصالت ادراک شده را بهتر به عنوان یک عامل کلیدی در مارک های هتل های لوکس قرار دهند و بر عملکرد تجاری تأثیر بگذارند.