رسانه های اجتماعی غالباً در شرکت ها برای اهداف مرتبط با کار و غیر کار (اجتماعی) مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از تئوری تعهد سازمانی ، ما یک مدل تحقیقاتی را برای بررسی چگونگی تأثیر اهداف مختلف استفاده از رسانه های اجتماعی بر رضایت شغلی کارکنان و قصد گردش مالی در متن چینی تأسیس کرده ایم. نظرسنجی آنلاین و آفلاین در چین انجام شد و ۲۹۸ پاسخ معتبر برای آنالیز ایجاد کرد. نتایج حاکی از آن است که موارد زیر: (۱) استفاده از رسانه های اجتماعی مرتبط با کار و اجتماعی با تأثیر مثبت بر تعهد سازمانی کارکنان از طریق تعامل سازمانی آنها. (۲) استفاده از رسانه های اجتماعی رضایت شغلی را بهبود می بخشد و قصد گردش کارکنان را از طریق بهبود تعامل و تعهد سازمانی آنها کاهش می دهد. و (۳) در فرآیند استفاده از رسانه های اجتماعی که بر رضایت شغلی کارکنان و قصد گردش مالی کارکنان تأثیر می گذارد ، کارکنان جنس های مختلف تفاوت های معناداری را نشان می دهند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.