ارتباطات بازاریابی راهی است که برای ارائه اطلاعات منتخب به مشتریان ، به صورت ایده آل با سریعترین و کارآمدترین شکل. ارتباطات بازاریابی خوب تنظیم شده شرکت می تواند افزایش تعداد مشتریان خود را فرض کند که اغلب عامل قابل توجهی در افزایش فروش است. با این حال ، هزینه ها با تبدیل ایده بازاریابی (با استفاده از کانال و ابزار ارتباطی بازاریابی انتخاب شده) به فرم نهایی که به مشتریان ارتباط دارد ، مرتبط هستند. هدف از این مقاله ، استفاده از دانش مربوط به ارتباطات بازاریابی شرکت خودروسازی تسلا موتورز ، و به منظور دستیابی به اطلاعات در مورد کانال ها و ابزارهای ارتباطی کارآمد است که در حال حاضر استفاده می شوند. ما رابطه استراتژی بازاریابی را در مقایسه با وضعیت مالی و به ترتیب ویژگیهای مالی مشاهده می کنیم. کانالها و ابزارهای ارتباطی انتخاب شده استفاده از مورد واقعی نویسندگان تسلا موتور توصیه هایی از ارتباطات بازاریابی کارآمد در محیط فعلی را به عنوان موارد زیر ارائه می دهد: الف) از منظر مالی ب) مؤثر از نظر ایجاد روابط با مشتری.