این مطالعه به بررسی روابط بین ادغام کانال و اهداف حمایت آنلاین و آفلاین مصرف کنندگان می پردازد. چارچوب نظری ، توانمندسازی درک شده ، مجموعه ای درک شده و مزایای درک شده را به عنوان متغیرهای واسطه گر در رابطه ادغام کانال- قصد قصد سازی ، با نمایشگر مصرف کننده و رفتارهای سایشی به عنوان متغیر تعدیل کننده پیشنهاد می کند. داده ها با استفاده از دو مطالعه جمع آوری شد. به ترتیب ، برای جستجو و برای محصولات با تجربه. مدل مفهومی پیشنهادی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر واریانس مورد آزمایش قرار گرفت. نتایج هر دو مطالعه تأیید می کند که ادغام کانال به طور قابل توجهی بر ترجیحات کانال مصرف کنندگان تأثیر می گذارد. نقش واسطه ای توانمندسازی ، مجموعه و مزایا برای کلیه روابط به جز تأثیر واسطه ای توانمندسازی در رابطه بین ادغام کانال و قصد حمایت آفلاین تأیید شد. علاوه بر این ، نمایش نمایشگاه و webreooming تأثیر مثبت ادغام کانال در اهداف حمایت آنلاین و آفلاین را تعدیل کرد. این مطالعه با ارائه پیامدهای مفیدی برای دانشگاهیان و دست اندرکاران به ادبیات خرده فروشی چند کانال کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.