این مطالعه به تأثیر موسیقی در رفتار مصرف کننده در دو زمینه خرده فروشی مختلف در ساعات کاری منظم باز می پردازد. دو مطالعه در یک زمینه میدانی با مصرف کنندگان انجام شد (N = 550). در روزهایی که موسیقی پس زمینه پخش می شد ، از مشتریانی استفاده می شد که به سؤالات مربوط به اقدامات رفتاری ، نگرش و روحیه پاسخ دهند. نتیجه گیری از این دو مطالعه این است که موسیقی بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد ، اما همچنین نوع فروشگاه خرده فروشی و جنسیت بر قدرت و جهت اثر تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.