با وجود علاقه روزافزون به مدیریت ادراک انتظار ، هنوز هیچ مطالعه ای مورد بررسی قرار نگرفته است که چگونه اختلافات زیست محیطی در خرده فروشی مناطق انتظار بر رضایت کلی فروشگاه تأثیر می گذارد. این آزمایش میدانی نشان داد که علامت های دیجیتالی نصب شده در محل پرداخت یک فروشگاه مواد غذایی مثبت با منحرف کردن خریداران از نظارت بر زمان صف ، رضایت کلی فروشگاه را تحت تأثیر قرار می دهند. حضور یک سیستم علامت گذاری دیجیتال باعث کاهش زمان انتظار درک شده و در عین حال تجارب انتظار مطلوب می شود. با این حال ، فقط دومی بر رضایت فروشگاه تأثیر گذاشت. این تحقیق اهمیت ایجاد تجربیات مطلوب انتظار را برجسته می کند.