در این مقاله از تحولات اخیر در تئوری یادگیری تحول گرا در در نظر گرفتن تحول در آموزش گردشگری مبتنی بر کلاس درس استفاده شده است. این فعالیتهای قبلی را در عرصه آموزش بحرانی گردشگری ، در محور احساسات – و به ویژه ناراحتی – در تفکر مجدد در مورد آنچه و چگونه در کلاس تدریس می کنیم ، گسترش می دهد. ما به عنوان محققان آموزش بزرگسالان که در صنعت گردشگری تدریس می کنند و کار کرده اند ، ما درباره سهم بالقوه تحول آمیز تئوری یادگیری تحول گرایی استدلال می کنیم و درصدد گسترش دانش محققان گردشگری ، دست اندرکاران و آموزگاران از این تئوری در رابطه با تمرینات آموزشی هستیم. .