با وجود محبوبیت روزافزون روشهای علوم اعصاب برای اخذ اطلاعات عینی تر در مقایسه با روشهای تحقیق سنتی ، تحقیقات کمی در مورد تأثیر بازاریابی اجتماعی و پیامهای خدمات عمومی با استفاده از ترکیبی از روشهای تحقیق کیفی و علوم اعصاب وجود دارد. در این مقاله با استفاده از مباحث گروه تمرکز و الکتروانسفالوگرافی تجربی (EEG) ، یک ابزار تحقیقاتی علوم عصبی ، تأثیر کلی یک کمپین ضد نوشیدن با استفاده از مشروبات الکلی مقایسه شده است. ما در نتایج حاصل از این دو روش ، شباهت ها و تفاوت های بسیاری می یابیم. همچنین با ترکیب دو ابزار تحلیلی برای داده های EEG – Global Field Power (GFP) و توموگرافی الکترومغناطیسی با وضوح پایین استاندارد (sLORETA) ، نقاط و زمان خاص و پیام را هنگام وقوع فرآیندهای توجه و حفظ کردن شناسایی می کنیم. این یافته ها بینش ارزشمندی در مورد تأثیر محتوا ، سبک و ترکیب خدمات عمومی و پیامهای بازاریابی اجتماعی ارائه می دهد. ما در مورد پیامدهای مدیریتی یافته های خود برای بازاریابان اجتماعی و سیاست گذاران عمومی و جهت های تحقیق آینده بحث می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.