بیماریهای مرتبط با آب فقیر ، بهداشتی و بهداشتی (WaSH) از دلایل عمده مرگ و میر و عوارض است. در حالی که دنبال کردن رویکردهای بازاریابی به WaSH برای بهبود نتایج سلامتی اغلب به شدت با مبادله پولی همراه است ، تئوری بازاریابی چهار آرکیپت مبادله بازاریابی گسترده را تشخیص می دهد: مبتنی بر بازار ، غیر مبتنی بر بازار ، مبتنی بر دستور و از نظر فرهنگی. این تنوع بیانگر نیاز به پارامترهای وسیع تر از مبادله پولی در هنگام بهبود WaSH است. این مطالعه با استفاده از یک فرایند پژوهشی اقدام مشارکتی ، به بررسی چگونگی جوامع فقیرنشین در شهرکهای غیررسمی شهری و پهنه شهری ملانزی برای پاسخگویی به نیازهای WASH خود از طریق مبادله بازاریابی پرداخت. تبادلات هر چهار آرکی تایپ موجود بود ، غالباً به صورت ترکیبی. انگیزه های شرکت در بورس های بازاریابی مبتنی بر روابط اجتماعی در کنار نیازهای WASH ، آرزوهای بهداشتی و شرایط مالی بود. ممکن است با استفاده از این انگیزه ها و مبادلات بازاریابی از پیش تعیین شده قبل از شروع ، خود بتوانند مبادلات بازاریابی WaSH را متناسب با زمینه و قابلیت های محلی تقویت کنند و به نوبه خود باعث بهبود سلامت جسمی ، روحی و اجتماعی جامعه شوند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.