بلوک یک واحد مکانی مهم مناطق داخلی شهری است. بررسی رابطه بین حالت سفر دوچرخه و ویژگی های کاربری اراضی در مقیاس بلوک می تواند به طور مؤثر تضاد بین عرضه و تقاضا برای حمل و نقل را با توجه به ویژگی های سهام رفع کند. در اینجا ، ۲۱ بلوک معمولی در Xi های به عنوان هدف تحقیق ، داده های دوچرخه Mobike ، داده های سیگنالینگ تلفن همراه و داده های سنتی بررسی استفاده می شود. از روش های تحلیل همبستگی و روش های تحلیل رگرسیون خطی چندگانه برای شناسایی رابطه بین سفر دوچرخه و کاربری اراضی استفاده می شود. در نتیجه ویژگی های کاربری اراضی تحت تأثیر سفر دوچرخه به دست می آید. نتایج نشان می دهد که شاخص های استفاده از زمین به طور قابل توجهی با سفر به دوچرخه خیابانی مرتبط است از درجه اختلاط ساختمان ، نسبت مساحت کف و اتصال سواری تشکیل شده است. هر فهرست در سفر با دوچرخه خیابانی تأثیر مثبت دارد. درجه اختلاط ساختمان بیشترین تأثیر را در سفر با دوچرخه و به دنبال آن نسبت سطح کف و اتصال سواری دارد. در دوره های مختلف ، تأثیر سه شاخص در سفر با دوچرخه متغیر است. به خصوص ، تأثیر سفر با دوچرخه در آخر هفته مشهودتر است. این مطالعه می تواند مرجعی برای بهینه سازی و تغییر کاربری اراضی در بلوک های تحت تأثیر سفر با دوچرخه فراهم کند.