هدف از این مطالعه ، بررسی نقش نقشی که می تواند در بازاریابی مقصد Agritourism (ADM) ایفا کند. در این مطالعه از روش انتخاب عکس استفاده شده است و شامل پنج گروه متمرکز: دو گروه کشاورز ، دو گروه بازدید کننده و یکی از کارکنان سازمان بازاریابی مقصد (DMO) و اعضای جامعه از دره گرینبریر در ویرجینیا غربی است. به شرکت کنندگان تصاویر مزرعه ای که برای بازاریابی Agritourism استفاده می شود ، نشان داده شد و پاسخ های آنها به درون موضوعات مضحک شد. نتایج حاکی از آن است که افراد عکس هایی را نشان می دهند که حیوانات و کشاورزان را در کنار هم و همچنین عکس کشاورزان در تعامل با گردشگران به تصویر می کشند. شرکت کنندگان همچنین عکس هایی از جمله کودکان را ترجیح دادند. مربوط به دلتنگی ، ساختارهای تاریخی و مناظر مورد علاقه بودند. بازدید کنندگان حیواناتی را که از نظر بصری جذاب هستند ترجیح می دهند در حالی که شیوه های مزرعه مشترک (مانند برچسب های گوش حیوانات) ناخوشایند به نظر می رسید. حضور نرده ها برانگیخته احساسات منفی از گردشگران است و تصاویر رنگی برای تبلیغات توسط کشاورزان و گردشگران ترجیح داده می شود. این نتایج می تواند با ارائه بینش نسبت به عکس العمل هایی که برخی از عکس های ذینفعان مختلف در اختیار آنها قرار می دهد ، به بازاریابان مقصد کمک کند.