اگرچه اتمسفر و تجربه جریان به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته است ، اما رابطه بین نشانه های جوی فروشگاه اینترنتی و تجربه جریان مورد توجه کمی قرار گرفته است. علاوه بر این ، در مورد نقش رنگ جوی در ایجاد جریان کمبود نتایج منتشر شده وجود دارد. با استفاده از تحریک – ارگانیسم – مدل واکنش و نظریه تجربه بهینه جریان ، این مطالعه به بررسی تأثیر رنگ پس زمینه فروشگاه آنلاین بر دستیابی به جریان و اثرات آن بر رفتار مصرف کنندگان آنلاین پرداخته است. در این مطالعه ، یک آزمایش آنلاین به منظور بررسی تأثیر رنگ گرم – زرد در مقابل رنگ خنک – آبی از پس زمینه انجام شده است و از یک نظرسنجی آنلاین خود به خود برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. نتایج حاکی از نقش مهم رنگ فروشگاه اینترنتی در ایجاد تجربه جریان است و نشان داد که رنگ آبی باعث ایجاد جریان بیشتر از زرد می شود. دو بعد جریان (لذت درک شده و تمرکز) تأثیر مستقیم و واسطه ای در قصد خرید و قصد تجدید نظر دارند. تمرکز ، اما لذت بخش نیست ، تأثیر مستقیم و واسطه ای بر تعداد صفحات مشاهده شده و زمان صرف شده در هر بازدید دارد. این تحقیق درک ما از رابطه بین رنگ و فضای جوی فروشگاه آنلاین را تقویت می کند و نقش جریان را به عنوان یک الگوی افزودنی مدل SOR که بصورت آنلاین اعمال می شود ، برجسته می کند. سایر پیامدهای نظری و مدیریتی نتایج بحث شده است. سرانجام ، پیشنهادات مربوط به تحقیقات آینده ارائه می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.