رقابت در بازار آشکار است زیرا گردشگری به ابزاری مهم برای رشد اقتصادی و اشتغال زایی تبدیل شده است. مقصد باید یاد بگیرد که چگونه بیشتر به مشاغل فکر کند و محصولات جدید ، بازارها و مشتریان را توسعه دهد. دولت ها همچنین نقش مهمی در توسعه گردشگری دارند ، از حداقل مشارکت تا سطح بالا. با توجه به ماهیت پویای گردشگری ، چارچوب چرخه حیات منطقه گردشگری باتلر (۱۹۸۰) (TALC) به توضیح سطح دخالت دولت در توسعه گردشگری کمک می کند. این مقاله یک الگوی مفهومی را توسعه می دهد که مشارکت دولت و رقابت در مقصد را به TALC اضافه می کند. داده های ثانویه مدل را نشان می دهد و نتایج مفهوم سازی TALC را با اضافه کردن رقابت ملی و دخالت دولت برای تبیین توسعه مقصد گسترش می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.