این تحقیق به دنبال کشف این است که تنظیمات شرایط علی می تواند اتخاذ تکنیک های بازاریابی ورودی-برون مرزی را پیش بینی کند. این مطالعه از روش تحلیل مقایسه کیفی کیفی (QCA) برای بررسی تمایل بازیکن خالص (PP) به بازاریابی ورودی و تمایل کلیک و ملات (C&M) برای بازاریابی برون مرزی استفاده می کند. معماری عوامل تشریح شامل ده ساختار است. پنج نشانگر گرایش PP به بازاریابی ورودی و پنج تأثیر گرایش C&M به بازاریابی برون مرزی. یافته های اولیه مجموعه مقایسه کیفی فازی (fsQCA) در یک نمونه ایتالیایی از PP و C&M ، اعتبار چارچوب مفهومی را تأیید می کند. بعلاوه ، این آزمایش چارچوب را به نمونه رومانیایی PP و C&M پیشنهاد می کند. اصالت رویکرد مفهومی عمدتاً به نیروی آشکارکننده آن مبتنی بر دستور العمل های آموزش نیافته برای نزدیک شدن به پیچیدگی تعامل مشتری سازمانی ، غنی سازی نظریه بازاریابی و درک شیوه های جدید به عنوان دانش عملی است. سهم اصلی این مطالعه ارائه طرح های جدید تمایل سازمان به سمت تکنیک های بازاریابی ورودی-برون مرزی ، از طریق یادگیری معانی جدید نتایج پیچیده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.