میزان انطباق یا استاندارد سازی برنامه بازاریابی در سرمایه گذاری های بین المللی بسیار مهم است. با این حال ، یافته ها در این زمینه مهم تحقیقاتی و به تبع آن پیامدهای مربوط به تمرین متناقض و گیج کننده است. هدف این مقاله بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی بین المللی آمیخته بازاریابی در یک زمینه خاص تجارت به تجارت است که شامل اثرات عدم اطمینان می شود. آیا میزان اقتباس یا استاندارد سازی برنامه بازاریابی بستگی به درک مدیریتی از عدم اطمینان دارد؟ آیا توانایی کارآفرینی بین المللی یک شرکت یا استفاده از شبکه ها بر میزان ارزیابی مثبت محیط اثر مثبتی دارد؟ داده ها از شرکت های آلمانی که در بازارهای مختلف بین المللی تجارت به تجارت کار می کنند ، جمع آوری شد. نتایج حاکی از آن است که کارآفرینی بین المللی نسبت به استفاده از شبکه تأثیر بیشتری در کاهش عدم اطمینان دارد. پس از کاهش عدم اطمینان ، یک شرکت تمایل دارد استراتژی ارتباطی و قیمت گذاری خود را تطبیق دهد ، در حالی که سازگاری محصول و استراتژی توزیع به طور کلی قابل توجه نیست.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.