این تحقیق با استفاده از محیطهای چند کاناله یکپارچه (درون سازمانی و آنلاین) ، با بررسی تأثیر پیش بینی های تجربی مسافر (شناختی و عاطفی / حسی) بر بعد اجتماعی تجربه مشتری در بخش آژانس مسافرتی ، ادبیات موضعی را گسترش می دهد. در این مقاله همچنین به بررسی تأثیر تجربه اجتماعی بر میزان اعتماد مشتری به ارائه دهندگان آژانس مسافرتی می پردازیم. یک بررسی آنلاین با ۲۸۹ نفر که از یک آژانس مسافرتی بازدید کرده و از وب سایت آژانس استفاده کرده اند ، انجام می شود. یافته ها حاکی از آن است که پیش بینی های عاطفی / حسی با تأثیر مثبت بر تجربه اجتماعی و نتایج متفاوت بر اساس زمینه (تأثیرگذاری در مقابل آنلاین) تأثیر می گذارد. پیش بینی شناختی اثبات می کند که هیچ اثری ندارد ، در حالی که نتایج تأثیر تجربه اجتماعی بر اعتماد را اثبات می کند. یافته های تحقیق ، ادبیات چند کاناله موجود را غنی می کند و بررسی عمیق تری از بعد مهم اجتماعی که غالباً مورد غفلت واقع شده است ، را شامل می شود.