پژوهش حاضر چگونگی تأثیرگذاری نام تجاری داخلی شرکتهای مهمان نوازی را بر عملکرد خدمات کارمندان خط مقدم به صورت پیشرونده بررسی می کند. به طور خاص ، بر اساس نظریه های تأثیرگذاری اجتماعی و نظریه های مبادله اجتماعی ، این مطالعه بررسی می کند که آیا تعهد سازمانی میانجیگری بین کارکنان خط مقدم مهمان نوازی از اصالت برند (BA) و تناسب ارزش تجاری (BVF) و رفتارهای مرتبط با خدمات آنها مانند ایجاد واسطه را ایجاد می کند. ایده هایی برای بهبود خدمات (GISI) و رفتار شهروندی سرویس گرا. این مطالعه با نمونه همگانی از ۲۸۶ کارمند خط مقدم تماس با مشتری و ۳۳ نفر از سرپرستان آنها از هتل های پنج ستاره کره جنوبی ، نشان داد که درک افراد بالاتر از BA و BVF ، احتمال بیشتری دارد که ایده هایی را برای بهبود خدمات ایجاد کنند. و درگیر رفتار شهروندی سرویس گرا شوند ، زیرا احتمال بیشتری برای شرکت وجود دارد. براساس این یافته ها ، دلالت بر متخصصان مهمان نوازی و محققان از نظر برندسازی داخلی با کارکنان خط مقدم مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.