واقعیت افزوده (AR) به طور فزاینده ای به عنوان کانال بازاریابی ، اطلاعات و تجربه در صنعت گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، با توجه به ارزش واقعی AR در صنعت گردشگری ، اطلاعات کمی شناخته شده است که بیشتر تحقیقات هنوز در مراحل ابتدایی خود است. بنابراین ، هدف این مقاله کشف ارزش درک شده AR برای صنعت گردشگری از دیدگاه کارشناسان گردشگری است. این مطالعه با استفاده از یک رویکرد کیفی و اکتشافی ، پانزده مصاحبه با کارشناسان گردشگری به منظور کشف ابعاد ارزش ویژه AR گردشگری انجام داده است. مصاحبه ها با استفاده از آنالیز موضوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این مطالعه پنج بعد ارزش شامل بازاریابی ، اقتصادی ، گردشگری ، معرفت شناختی و سازمانی را نشان داد. ویژگی های مشترک و تفاوت بین دیدگاه های مختلف بحث شده است. این یافته ها پیامدهای مهمی برای توسعه استراتژی ، اجرای AR و طراحی تجربه گردشگری ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.