زمینه رفتار مصرف کننده به طیف گسترده ای از موضوعات اساسی و کاربردی مورد علاقه طیف گسترده ای از دانشمندان می پردازد. مجموعه حاضر از ۳۰ مقاله ، وضعیت تحقیقات هنری را در چهار حیطه گسترده رفتار مصرف کننده بررسی می کند ، از جمله: اول ، ادراک (به عنوان مثال زیبایی شناسی ، نگرش ها ، مارک ها ، قضاوت و تصمیم گیری ، فراشناخت ، اعداد ، بازاریابی حسی). ثانیا ، اهداف و انگیزه (به عنوان مثال انگیزه های تکاملی ، هویت ، مبادلات بین مدت ، اهداف ، ماتریالیسم ، خودکنترلی). سوم ، فرآیندهای بین فردی (به عنوان مثال مصرف مشارکتی ، روابط تجاری با نام تجاری ، قدرت ، رفتار مصرف کنندگان جوانمردانه ، خرابی خدمات). و سرانجام ، مسائل مربوط به سطح اجتماعی (به عنوان مثال مسئولیت اجتماعی شرکت ها ، فرهنگ و تنوع ، محیط زیست ، رفتارهای بهداشتی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و خود دیجیتال). به عنوان مجموعه ، این بررسی ها ماهیت هیجان انگیز ، پویا و دور از دسترس رفتار مصرف کننده را برجسته می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.