تقاضای گردشگری برای تعامل نزدیک با حیوانات وحشی در چند دهه گذشته افزایش یافته است. در همین زمان ، نگرانی عمومی برای رفاه حیوانات نیز افزایش یافته است. گردشگران در محیط طبیعی خود به هیجان برخورد نزدیک با حیوانات وحشی کاریزماتیک که وابسته به قابلیت اطمینان حیات وحش در یک مکان معین در یک زمان خاص است ، جذب می شوند. تهیه غذا نوعی شرط بندی عملی است که از جوایز غذایی برای جذب حیوانات وحشی استفاده می کند ، ترویج برخوردهای حیاتی و موقتی با حیوانات وحشی که میل به برخورد نزدیک با حیوانات وحشی را برآورده می کند. با این حال ، طیف وسیعی از اثرات خلاف رفاه و حفاظت از حیوانات وحشی ممکن است از تأمین و برخورد نزدیک باشد. مطالعه ما نگرش و حمایت بازدید کنندگان را نسبت به تأمین تنظیم شده بررسی می کند و شکاف بین تمایل بازدیدکنندگان برای برخورد نزدیک ، نگرانی آنها از رفاه دلفین ها و تأثیرات منفی مستند برخورد نزدیک و تأمین مواد غذایی را مشخص می کند.