تقاضای گردشگری برای تعامل نزدیک با حیوانات وحشی در چند دهه گذشته افزایش یافته است. در همین زمان ، نگرانی عمومی برای رفاه حیوانات نیز افزایش یافته است. گردشگران در محیط طبیعی خود به هیجان برخورد نزدیک با حیوانات وحشی کاریزماتیک که وابسته به قابلیت اطمینان حیات وحش در یک مکان معین در یک زمان خاص است ، جذب می شوند. تهیه غذا نوعی شرط بندی عملی است که از جوایز غذایی برای جذب حیوانات وحشی استفاده می کند ، ترویج برخوردهای حیاتی و موقتی با حیوانات وحشی که میل به برخورد نزدیک با حیوانات وحشی را برآورده می کند. با این حال ، طیف وسیعی از اثرات خلاف رفاه و حفاظت از حیوانات وحشی ممکن است از تأمین و برخورد نزدیک باشد. مطالعه ما نگرش و حمایت بازدید کنندگان را نسبت به تأمین تنظیم شده بررسی می کند و شکاف بین تمایل بازدیدکنندگان برای برخورد نزدیک ، نگرانی آنها از رفاه دلفین ها و تأثیرات منفی مستند برخورد نزدیک و تأمین مواد غذایی را مشخص می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.