این مطالعه به بررسی ایجاد ارزش درک مشتری بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات در تنظیم اقتصاد اشتراکی Airbnb می پردازد. با استفاده از منطق حاکم بر سرویس ، این مطالعه پیشنهاد می کند که مشارکت مشتری و تسهیل ارزش توسط سکوی Airbnb و میزبان Airbnb به طور مشترک ارزش درک شده مشتری را تعیین کنند ، که به نوبه خود ، بر رضایت مشتری از فرآیند ایجاد آفرینی ارزش Airbnb تأثیر می گذارد. برای جمع آوری داده ها از روش Prolific Academic و از روش حداقل مربعات جزئی برای آزمون فرضیه ها بر روی ۳۳۲ پاسخ معتبر ، از روش تحقیق دو مرحله ای استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که مشارکت مشتری و تسهیل ارزش Airbnb تأثیر متقابل مثبت بر ارزش اقتصادی دارد. مشارکت مشتری و تسهیل ارزش میزبان تأثیر متقابل مثبت بر ارزش عملکردی ، ارزش عاطفی ، ارزش سبز ، ارزش معرفتی و ارزش اخلاقی دارد. علاوه بر این ، ارزش عملکردی ، ارزش اقتصادی ، ارزش عاطفی ، ارزش اجتماعی و ارزش اخلاقی هر یک تأثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.