در حالی که تجربه مشتری در قلب صنعت میهمان نوازی قرار دارد ، تحقیقات مرتبط با تجربه همچنان نمایان نیستند. این شکاف بسیار مهم است ، به ویژه با توجه به تهدیدهای در حال ظهور اقتصاد اشتراکی در صنعت هتلداری همراه با عوامل تجربی. نویسندگان با استفاده از داده های حاصل از بررسی ۶۳۰ مشتری که در هتل یا Airbnb اقامت داشته اند ، از مدل سازی معادلات ساختاری برای مقایسه دو مدل با مفهوم سازی های جایگزین از پویایی مصرف تجربی در صنعت اسکان استفاده می کنند. این مدل با تکیه بر مفهوم چشم انداز تجربیات از مارک تجاری و میهمان نوازی و جهانگردی ، اقتصاد تجربی اولیه پین و گیلمور (۱۹۹۸) را با نشان دادن نقش اساسی ابعاد مهمان نوازی در تسهیل نتایج مطلوب تجربی و مرتبط با برند ، تقویت می کند. در زمینه تجربه هتل این یافته ها پیامدهای مهمی در ابتکارات طراحی استراتژیک صنعت هتلداری دارد و بر ضرورت استفاده از مهمان نوازی به منظور ایجاد مزیت رقابتی در یک محیط با سرعت در حال تأکید تأکید می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.