در این مقاله به بررسی ادبیات بازاریابی مبتنی بر Mass Prestige (Masstige) می پردازیم و تکامل “استراتژی masstige” را با تمرکز بر چگونگی تکامل این پدیده از روش متعارف بازاریابی مارک های برتر ارائه می دهیم. ما یافته های مطالعات قبلی را سنتز می کنیم ، ابعاد مختلفی را تجزیه و تحلیل می کنیم ، شکاف های تحقیق را شناسایی می کنیم ، خواستار استفاده از اقدامات موجود مانند مقیاس میانگین امتیاز Masstige (MMSS) هستیم و اقدامات جدیدی را تدوین می کنیم که باعث می شود تحقیقات بعدی در این منطقه طاقچه تسهیل شود و همچنین به متخصصان در توسعه کمک کند. استراتژی های بازاریابی برای مارک های لوکس / حق بیمه. مشخص شد که تحقیقات ماسستژ تاکنون بر مارک های مبتنی بر محصول متمرکز بوده و مارک های بخش خدمات را در نظر نگرفته است. این بررسی با هدف بررسی دقیق مطالعات قبلی در زمینه بازاریابی ماساژ و شناسایی فرصتهای تحقیقاتی بالقوه انجام شده است. ما پیشنهاد می کنیم زنجیره Mass-Luxury برای قرار دادن مارک های محصول یا خدمات از نظر اعتبار و انبوه جمعی قرار دهد. علاوه بر این ، ما ایده هایی را برای محققان آینده بر اساس شکاف های تحقیقاتی شناسایی شده توسعه می دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.