در این مقاله به بررسی ادبیات بازاریابی مبتنی بر Mass Prestige (Masstige) می پردازیم و تکامل “استراتژی masstige” را با تمرکز بر چگونگی تکامل این پدیده از روش متعارف بازاریابی مارک های برتر ارائه می دهیم. ما یافته های مطالعات قبلی را سنتز می کنیم ، ابعاد مختلفی را تجزیه و تحلیل می کنیم ، شکاف های تحقیق را شناسایی می کنیم ، خواستار استفاده از اقدامات موجود مانند مقیاس میانگین امتیاز Masstige (MMSS) هستیم و اقدامات جدیدی را تدوین می کنیم که باعث می شود تحقیقات بعدی در این منطقه طاقچه تسهیل شود و همچنین به متخصصان در توسعه کمک کند. استراتژی های بازاریابی برای مارک های لوکس / حق بیمه. مشخص شد که تحقیقات ماسستژ تاکنون بر مارک های مبتنی بر محصول متمرکز بوده و مارک های بخش خدمات را در نظر نگرفته است. این بررسی با هدف بررسی دقیق مطالعات قبلی در زمینه بازاریابی ماساژ و شناسایی فرصتهای تحقیقاتی بالقوه انجام شده است. ما پیشنهاد می کنیم زنجیره Mass-Luxury برای قرار دادن مارک های محصول یا خدمات از نظر اعتبار و انبوه جمعی قرار دهد. علاوه بر این ، ما ایده هایی را برای محققان آینده بر اساس شکاف های تحقیقاتی شناسایی شده توسعه می دهیم.