آگاهی از نحوه انجام بازاریابی کارآفرینی در بازارهای صنعتی در حال حاضر نسبتاً ضعیف است. این مطالعه به بررسی فرایند تصمیم گیری در زمینه بازاریابی کارآفرینان می پردازد که بازاریابی کارآفرینی در سرمایه گذاری های جدید بین المللی (INV) که در بازارهای تجاری و تجاری با تکنولوژی بالا فعالیت می کنند ، مورد بررسی قرار می گیرد. یک مطالعه کیفی انجام شده با کارآفرینان از چهار شرکت موردی نشان می دهد که به دلیل تکرار ، افزایشی و خلاقیت روند کار ، تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در INV های تجاری با مشاغل با تکنولوژی بالا که بیشتر از نتایج علّی در بیشتر است. بازاریابی کارآفرینی. یافته جدید این است که کارآفرینان به دلیل نتیجه کارآفرینی مبهم و تغییر در عدم اطمینان داخلی ، عدم اطمینان تکنولوژیکی و هرگونه آشفتگی در بازار توسط شرکت با یکدیگر ، اشکال بازاریابی علی و معلولی را جایگزین می کنند. ما یک مدل پویا ارائه می دهیم که تناوبی بین فرآیندهای تأثیرگذار و علی و حلقه بازخورد بازاریابی کارآفرینی را ارائه می دهد. این تحقیق پیامدهایی را برای مدیریت سازمانهایی که تحت شرایط عدم اطمینان در مورد چگونگی فرآیندهای تصمیم گیری خود می توانند بازاریابی کارآفرینی ، چگونگی ایجاد بازارهای جدید و چگونگی کاهش عدم اطمینان درک شده در بازارهای صنعتی را ارائه دهند ، ارائه می دهد.