امروزه رسانه های اجتماعی آنلاین همه جانبه تأثیر مداوم در تجارت ، سیاست و جامعه دارند. درک این مکانیسم های جدید انتشار اطلاعات برای تصمیم گیری در مورد سیاست های تبلیغات بسیار مهم است. به دلیل تعامل آزاد در بین تعداد زیادی از اعضا ، انتشار اطلاعات در رسانه های اجتماعی ویژگی های مختلفی مانند اپیدمی دارد. در این مقاله ، ما یک مدل ریاضی را پیشنهاد کرده و آنالیز می کنیم تا پدیده های بازاریابی دیجیتال را با رویکرد اپیدمیولوژیک با در نظر گرفتن برخی از فعل و انفعالات واقع بینانه در یک شبکه اجتماعی درک کنیم. ما از روش میدانی میدانی و همچنین تحلیل شبکه استفاده می کنیم تا پدیده را برای مدلهای همگن و ناهمگن بررسی کنیم و پویایی انتشار و همچنین حالتهای تعادل را برای هر دو مورد مطالعه کنیم. ما فضای پارامتر و استراتژی های طراحی را برای اجرای یک تبلیغات تبلیغاتی با راندمان قابل توجهی کشف می کنیم. علاوه بر این ، ما پدیده های به دست آوردن را مشاهده می کنیم ، که در زیر آنها شرایط لازم را برای پایدارتر کردن کارزار و در عین حال اطمینان از گسترش ویروسی آن تخمین می زنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.