بیشتر فعالیتهای بازاریابی و مارک گذاری اساساً مربوط به مسحور کردن هستند – ارائه معمولی به چیز خاصی. برای ایجاد جذابیت ، شرکت ها به طور فزاینده ای مارک ها و محصولات با مضمون گذشته را بازاریابی می کنند. با این وجود ، تحقیقات کمی در مورد چرایی و چگونگی چنین بازاریابی دلتنگی برای مشتری ایجاد می شود. با تکیه بر روشهای مختلف دلتنگی مشخص شده در ادبیات جامعه شناسی (دلتنگی تمایلی ، دلتنگی پیشرونده و دلتنگی بازیگوش) ، ما ایجاد جذابیت را از طریق یک برنامه طولی ، کیفی ، چند روش تحقیق بررسی می کنیم. ما سه مسیر برای مسحور شدن در حالت های مختلف دلتنگی را پیدا می کنیم: (۱) مجدداً لحظه کاری (استفاده مجدد نمادین به گذشته) ، (۲) بازآفرینی مجدد (اطلاع رسانی انعکاس پذیر با حال و هوای گذشته با مارک ها و شیوه های با مضمون گذشته) و (۳) تصاحب مجدد (تفسیر مجذوب از گذشته). با آشکار ساختن روش های مختلفی که بازاریابان می توانند به عقب برگردند تا دلگرمی ایجاد کنند ، پیامدهای مهمی را برای نظریه پردازی و مدیریت برندهای با مضمون گذشته از نظر استراتژی بازاریابی ، هدف گذاری و موقعیت یابی ، طراحی تجربه برند و ارتباطات بازاریابی تشخیص می دهیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.