بازاریابی در چند دهه گذشته تغییر دریا کرده است. هر دارنده سهام درگیر در فرآیند بازاریابی به دنبال “ارزش” است. مشتری برای ارزیابی بهتر “ارزش” برای پول خود از طریق “ارزش به مشتری” وارد فرآیند بازاریابی می شود. بازاریابان دوست دارند روی “مشتری ارزشمند” تمرکز کنند. هدف اصلی هر تجارت جستجو ارزش از ارزش تجاری – ارزش به بازاریاب است. بازاریاب و مشتری می خواهند منافع جامعه را از طریق “ارزش برای جامعه” دست نخورده نگه دارند. مدل ترکیبی بازاریابی جدید حتی اگرچه در سطح مفهومی است اما مطمئناً به بسیاری از سؤالات بازاریاب های مدرن پاسخ می دهد که به تئوری های سنتی آمیخته بازاریابی پاسخ نمی دهند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.